1. března 2015

#paleo Testovací týden 2: alkohol

Alkohol jsem pila vždycky s mírou - asi nikdy jsem nebyla ve stavu, kdy bych si vážně nic nepamatovala nebo celý den objímala záchodovou mísu. Navíc mně stačí vážně málo. Opravdu jen pár skleniček a nejdřív začnu mít červený a horký obličej, pak se směju věcem, kterým bych se asi normálně nesmála a nakonec většinou mluvím víc než jindy, což asi některé musí přivádět k šílenství (pokud ze mě nezešíleli již v mém střízlivém stavu). A při vyšším množství má na mě alkohol spíše tlumící účinek, než že bych se nějak odvázala. A pivo mi nechutná. A jo, jsem asi divná. A ne, nestydím se za to.
Tak jsem si říkala, že tenhle týden bude na pohodu, když alkohol moc nepiju. Sice jsme měli sraz ze střední, ale to se v mém případě úplně v pohodě obešlo bez alkoholu. O to víc mě pak naštvalo, když jsem v neděli snědla puding od mamky a při posledním soustu mi došlo, že ty piškoty byly namočené v rumu :-/ No jo, to je nevýhoda těchto testovacích týdnů. Kdybych jedla rovnou jenom paleo, tak nežeru ten puding a tím pádem ani ty piškoty v rumu. xD

0 komentářů:

Okomentovat