16. března 2015

#paleo: Testovací týden 4: mléčné výrobky

Minulý týden bez cukrů byl v podstatě jen otázka závislosti. Ale co mléčné výrobky?! Nedokážu si představit, že nebudu celý týden jíst jogurty, sýry, klasické máslo, smetanu... A pozor... i čokoládu (mléčnou).


Tento týden byl opět ve znamení studování drobného písma složení na obalech a zkoumání alergenů v jídelních lístcích. Sbohem krémová hrášková polévko!
Navíc jsem byla málem vyděděna, protože jsem nemohla přispět ke konzumaci bílých jogurtů (a že jich běžně za týden spořádám!), jejichž víčka, která bratr v rámci nějaké soutěže sbírá, měla dvojnásobnou hodnotu!
Opět se potvrdilo, že do průmyslově zpracovaných potravin se přidává spousta nesmyslných věcí. Mléko se vyskytuje ve svých různých podobách (sušené mléko, kondenzované mléko) ve velkém množství z nich.
Myslela jsem si, že velký absťák budu mít hlavně po cukru, ale horší to bylo snad právě s mléčnými výrobky. Musím se přiznat, že jsem si hned v pondělí k snídani dala pořádnou porci bílého jogurtu a ze salátu s grilovaným sýrem a hruškami jsem ještě nikdy takovou radost neměla!
Problémem tento týden byly opět hlavně snídaně, protože jsem zvyklá snídat jogurty, takže jsem si dávala častěji ovesnou kaši (kterou si však při kompletním paleu stejně nedám). Pořád si nedokážu představit, že bych si k snídani dala okurku, rajče a mrkev.

0 komentářů:

Okomentovat